Som netselskab har du mulighed for at hente sagshistorik med tidsstempler direkte fra systemet. Udtrækket kan blandt andet anvendes til beregning af sagsbehandlingstider, intern opfølgning m.m.
Gå til System
Log ind i eltilmelding.dk og vælg System i menuen i venstre side.
Bemærk: SYSTEM-knappen er kun tilgængelig for netselskaber. Installatører har ikke adgang til denne funktion.
Vælg dataudtræk
Under Systemhåndtering for DSO skal du vælge fanen Dataudtræk.
Angiv periode
Angiv den ønskede startdato og slutdato for den periode, du vil hente sagshistorik for.
Udtrækket vil omfatte alle sager, der har haft tilstands- eller kriterieændringer i den valgte periode.
Start hentning af sagshistorik
Klik på Start hent sagshistorik for at igangsætte udtrækket.
Systemet genererer herefter et Excel-ark, som kan downloades og anvendes til videre intern analyse og dokumentation.
Afbryd om nødvendigt
Hvis du ønsker at stoppe processen, kan du vælge Afbryd hent sagshistorik.

